Bij Eufor Infranet zitten de koppen die het werk kennen, en de handen die het werk doen.
Als organisatie zijn we groot genoeg om serieus mee te spelen en klein genoeg om betrokken te zijn bij onze opdrachtgevers.
Eufor Infranet is veel meer dan een naam en een logo. In ons merk wordt onze persoonlijkheid en onze vakkennis weerspiegeld. Het staat voor wie we zijn. Het zegt hoe wij de zaken aanpakken. Het is onze belofte aan onze klanten en onze stakeholders. Het is gestructureerd door onze missie en wordt elke dag opnieuw vormgegeven door de mannen van Eufor Infranet. Om de uitdrukkingskracht en het consistente gebruik ervan te garanderen, moeten we er met zijn allen voor zorgen dat wij voldoen aan de normen die in het grafisch charter zijn vastgelegd.
- Aanleggen en vernieuwen van Gasleidingen
- Aanleggen en vernieuwen van Waterleidingen
- Aanleggen en vernieuwen van Elektriciteitskabels
Kwaliteit vs Kwantiteit
Kwaliteit is onze prioriteit en kwantiteit ons doel. Dit lijkt tegenstrijdig maar heeft te maken met onze visie op de continuïteit van onze onderneming. Wij geloven dat wij zonder in te leveren op de kwaliteit van onze werkzaamheden binnen de gestelde winstmarges de projecten tot een goed resultaat kunnen leiden.
Communicatie
Eufor Infranet BV is voorstander van korte communicatielijnen, dit met het oogpunt op snelle en adequate afhandeling van zaken. Hierdoor is besloten per project een uitvoerder en/of contactpersoon aan te stellen die verregaande bevoegdheden hebben om zaken snel te kunnen regelen.
Regelgeving
Werken binnen de gestelde voorwaarden van de verschillende kwaliteitssystemen (CROW enz.) is ons niet vreemd. Door de vakkennis van onze medewerkers doen zich in dit kader geen noemenswaardige situaties voor. Iedere gemeente hanteert zo haar eigen regels bij de oplevering van de afgeronde werkzaamheden, deze regels worden snel eigen gemaakt door onze medewerkers.